בכמה מליונים מעריכים את הנזק מהשריפה בזכרון יעקב?

ניקוי פיח השחור - נעשה לרוב על ידי קיטור מים בזרם חזק. חשוב ביותר להוציא את ריח העשן והפיח מהדירה. זה נעשה על ידי מאווררים גדולים ועשוי לקחת זמן רב מכיוון שהריח נספג בקירות וברצפה
שלמה בן יוסף No Comments on בכמה מליונים מעריכים את הנזק מהשריפה בזכרון יעקב?

התאחדות קבלני השיפוצים: עד כה הנזק לעשרות מבנים בזכרון יעקב כתוצאה מהשריפה מוערך בכ-50 מיליון שקל • שמאי המקרקעין עו"ד חיים מסילתי: חשוב מאוד להתייחס לא רק לנזק של המיטלטלין אלה גם לנזק שנגרם למבנה

ניקוי פיח השחור - נעשה לרוב על ידי קיטור מים בזרם חזק. חשוב ביותר להוציא את ריח העשן והפיח מהדירה. זה נעשה על ידי מאווררים גדולים ועשוי לקחת זמן רב מכיוון שהריח נספג בקירות וברצפה
23:00
27.04.24
אתר קול חי No Comments on פרק ביצועים אחרון: אלו הקלידנים הטובים שיעלו לשלב הבא • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

בהתאחדות קבלני השיפוצים מעריכים את נזקי השריפה בזכרון יעקב לעשרות מבנים עד כה בכ-50 מיליון שקל. על פי הדיווחים מדובר בעשרות מבנים שניזוקו בדרגות שונות.

ערן סיב יו״ר התאחדות קבלני השיפוצים מסביר כי "שיפוץ לאחר שריפה עשוי להגיע ל 2,000 שקל למטר – כ-25% יקר יותר משיפוץ רגיל. שיפוץ לאחר שריפה כולל אלמנטים שאין בשיפוץ רגיל כגון בדיקת יסודות על ידי מהנדס קונסטרוקציה על מנת לוודא שעמודי הבית, הבטון והברזלים לא נפגעו מהאש והחום הרב".

פעולות שיפוץ שיש לעשות לאחר שריפה: ניקוי פיח השחור – נעשה לרוב על ידי קיטור מים בזרם חזק. חשוב ביותר להוציא את ריח העשן והפיח מהדירה. זה נעשה על ידי מאווררים גדולים ועשוי לקחת זמן רב מכיוון שהריח נספג בקירות וברצפה. במקרים רבים עדיף להחליף ריצוף ולקלף את כל הטיח גם כדי להתגבר על הריח. תשתיות חשמל ואינסטלציה – לרוב הצנרות הללו עשויות מפלסטיק, וכשהן באות במגע ישיר עם אש הן נמסות, ויש צורך להחליפן.

השוואת מחירים בין שיפוץ לאחר שריפה לעומת שיפוץ רגיל: צביעת דירה: 1600 שקל לחדר לעומת 1200 שקל לחדר. פירוק והחלפת ריצוף: 320 שקל למ"ר לעומת 280 שקל למ"ר. נקודת אינסטלציה: 1400 שקל לנקודת אינסטלציה לעומת 1200. נקודת חשמל חדשה: 250 שקל לנקודה לעומת 220 שקל.

לדברי שמאי המקרקעין עו"ד חיים מסילתי, "חשוב מאוד להתייחס לא רק לנזק של המיטלטלין אלה גם לנזק שנגרם למבנה. לכן, דייר שנגרם לו נזק לדירה משריפה חייב ללא כל קשר לשמאי שחברת הביטוח מביאה לשכור גם שמאי מקרקעין מטעמו שייצג את האינטרסים שלו מול חברת הביטוח. זו הוצאה מזערית ביחס לתועלת הכלכלית ששמאי מטעם הדייר יכול להביא"



0 תגובות